Problemer med at levere Jagthunden

Vi har modtaget nedenstående meddelelse fra Jagthundens redaktør Flemming Østergaard:

Kære webmastere
Vi har haft og har problemer med at få Jagthunden ud til yderområderne.

Vil I venligst lægge denne meddelelse fra vores distributør op på hjemmesiden (gerne meget tydelig)
Mvh
Flemming Østergaard

Når jeres medlem reklamere via linket på hjemmesiden, vil der blive genereret en mail til vores system som hverdag kl. 14:00 bliver opdateret, hvor efter vi sender en fil til vores pakkeri som efterfølgende indlevere til Postnord, som så sørger for at omdele forsendelserne.

Der kan gå op til 6 hverdage før medlemmet modtager magasinet, men kan forstå at der er nogen som har fået det senere end 6 hverdage, samt der har været nogen som slet ikke har modtaget magasinet hvilket jo er beklagelig, vi har undersøgt sagen og prøver at løse problemet hurtigst muligt.

vi prøver nu at sende på anden vis med Postnord så håber vi at dette vil løse problemet i fremtiden, da jeg godt er klar over det er yderst vigtigt at jeres medlemmer modtager bladet til tiden, da det også er i gennem bladet i har dialogen med medlemmerne.

Men jeg kan love vi er på sagen, vi skal nok løse det.

Med venlig hilsen

Thomas Myssing
Account Manager

Porto Partner Aps