Webshop-administratoren hjælper bestyrelsen med at varetage opgaver med webshoppen.
Det er bestyrelsen, der træffer beslutning om hvilke varer der skal præsenteres til salg, gerne på baggrund af forslag fra webshop-administratoren.
Opgaver for webshop-administratorens opgaver er, at:
Holde webshoppen opdateret.
Bestille varer hjem i samarbejde med kassereren.
Opbevare varerne på betryggende vis.
Indkøbe kuverter og porto i nødvendigt omfang. Kassereren refunderer udgiften på baggrund af dokumentation.
En gang ugentligt pakke og poste de varer som medlemmerne har købt og betalt.
Efter behov pakke og poste de varer som bestyrelsen har besluttet at sponsere til diverse formål.
Sørge for at der er varer til følgende aktiviteter: Møde for DRK- kontaktpersoner DRK-hovedprøve (foråret) DRK-quindeweekend DRK- mandeweekend DRK-efterårsprøve DRK-generalforsamling SJD-udstilling, Vissenbjerg DRK-udstilling, Bredsten
Efter behov sørge for, at der er varer til andre aktiviteter som bestyrelsen træffer beslutning om.
Inden medio januar, på eget initiativ, aflevere opgørelse over lagerbeholdningen til kassereren – opgjort pr. 31. december.